Stichting Wierde, onderweg naar een nieuw thuis

Stichting Wierde, onderweg naar een nieuw thuis. Giften aan goede doelen of Algemeen Nut Beogende Instellingen en daarmee ook uw bijdrage aan Wierde zijn deels aftrekbaar van de belastingen. 3 Beheer of regie. 4 Zorg en ondersteuning. Zelfstandig waar kan, hulp waar nodig. Stichting Wierde is een in juni 2010 gestart initiatief van ouders met als doel de realisatie van een woonzorgcomplex voor hun volwassen kinderen die een verhoogde kans op psychoses schizofrenie hebben.

OVERVIEW

The web site stichtingwierde.nl presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have crawled zero pages inside the web page stichtingwierde.nl and found one website associating themselves with stichtingwierde.nl.

STICHTINGWIERDE.NL TRAFFIC

The web site stichtingwierde.nl is seeing a fluctuation quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for stichtingwierde.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingwierde.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingwierde.nl

LINKS TO STICHTINGWIERDE.NL

WHAT DOES STICHTINGWIERDE.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingwierde.nl Mobile Screenshot of stichtingwierde.nl Tablet Screenshot of stichtingwierde.nl

STICHTINGWIERDE.NL SERVER

Our crawlers caught that a lone page on stichtingwierde.nl took seven hundred and three milliseconds to load. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so therefore we consider stichtingwierde.nl not secure.
91.217.57.93

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that stichtingwierde.nl is employing the Apache/2.2.22 (Ubuntu) server.

Stichting Wierde, onderweg naar een nieuw thuis

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web site, "Stichting Wierde, onderweg naar een nieuw thuis." I saw that the web page also said " Giften aan goede doelen of Algemeen Nut Beogende Instellingen en daarmee ook uw bijdrage aan Wierde zijn deels aftrekbaar van de belastingen." They also said " Zelfstandig waar kan, hulp waar nodig. Stichting Wierde is een in juni 2010 gestart initiatief van ouders met als doel de realisatie van een woonzorgcomplex voor hun volwassen kinderen die een verhoogde kans op psychoses schizofrenie hebben."

SEE SIMILAR WEB PAGES

WIG Foundation Stichting WIG

Ab Baars Trio and NY Guests Invisible Blow. Perch Hen Brock and Rain. Featuring Ab Baars, Ig Henneman, Ingrid Laubrock and Tom Rainey.

Stichting Witte Mus Huismusbescherming NL Doel Huismus -habitat bescherming

Wat kunt u zelf doen. Welkom op de website van Stichting Witte Mus,. Witte Mus is opgericht in 2009 door mensen die zich al sinds de winter van 1997-1998 met Huismus en habitat bezig houden.

www.stichtingwol.com

SAHW - Stichting Annemie en Helmuth Wolff

Stichting Annemie en Helmuth Wolff. In het voorjaar van 1933 ontvlucht het echtpaar Annemie en Helmuth Wolff München voor het nazigeweld. Zij starten een tijdschrift over kleinbeeldfotografie dat in korte tijd zeer populair wordt. Lees meer over de documantaire.

Stichting Yasmin - Participatiecentrum Den Haag Educatief Cultureel Ontmoetingsplaats voor Vrouwen in Den Haag

Stichting Yasmin is een participatiecentrum voor vrouwen in Den Haag. Yasmin biedt vrouwen een plek om zich te ontwikkelen en elkaar te ontmoeten. Florence werkt vanaf 2006 bij Yasmin als taaltrainer. Ze geeft een keer per week Nederlandse les. Steeds meer vrouwen kijken vooruit en zien een toekomst voor zichzelf in Nederland waar studeren en werken bij hoort. Florence ziet een groot verschil in de houding en interesse van vrouwen ten opzichte van een aantal jaar gele.